گروه سوها,ا با احترام به رعایت حریم خصوصی شما عزیزان روند وب‌سایت خود را به‌گونه‌ای پیش برده‌است که محیطی سریع، مناسب و ایمن برای شما کاربران عزیز ایجاد کند.
لازم به ذکر است که خرید از شرکت ما به‌صورت مستقیم از وب‌سایت و درگاه بانکی صورت نمی‌گیرد و برای سفارش و استعلام قیمت می‌توانید از قسمت تماس با ما که در منوی اصلی ذکر شده‌است استفاده کنید.
آدرس دقیق شرکت ما در قسمت تماس با ما قابل‌مشاهده می‌باشد، لذا برای سفارش و استعلام قیمت تنها با شماره‌ها و درگاه‌های ارتباطی که در قسمت تماس با ما نام برده شده است استفاده کنید. مشتریان عزیز می‌توانند با استفاده از فرم‌های تماس که در وب‌سایت ما به‌کاررفته است با وارد کردن نام و نام خانوادگی آدرس تلفن و مشخصات دیگر سفارش خود را اعلام بفرمایید و همکاران ما در اسرع وقت با شما عزیزان در تماس باشند.
تمامی انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان از طریق درگاه‌های ارتباطی بین ما و شما قابل دریافت می‌باشد و در اسرع وقت پاسخ‌گویی می‌شود، همچنین به اطلاع کاربران و مشتریان عزیز می‌رسانیم که سوهاوا همانند دیگر وب سایت‌ها از جمع‌آوری آی‌پی و کوکی‌ها استفاده می‌کند اما حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیرقانونی جلوگیری کنند طبیعتاً مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص مختلف مربوط بوده و سوهاوا حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانون بنابر صلاح‌دید خود محفوظ می‌دارد.
اما تمام تلاش خود را برای حفظ و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی شما انجام می‌دهیم با تشکر.